Why tell me why …
Wie in de Gouden Cirkel van Simon Sinek gelooft, erkent dat het WAAROM van ondernemen organisaties bestaansrecht geeft; meer dan WAT men levert of HOE men het levert. Het antwoord op de WAAROM-vraag geeft inzicht in de persoonlijkheid van een onderneming, gevormd door karakter, geschiedenis en ambities. Sluit de persoonlijkheid van uw organisatie aan op het leven en de belevingswereld van uw relaties, dan kunt u bouwen op trouwe klanten, enthousiaste fans, loyale investeerders en trotse medewerkers.
Waarom kiezen klanten voor u en niet voor anderen?
Het WAAROM gaat over onderscheidend ondernemen door te bezielen en te inspireren, een verschil te maken met waarden die recht uit het hart van de organisatie komen, te overtuigen door sympathie en vertrouwen te winnen.
Eigen verhaal als centraal vertrekpunt
Centraal Verhaal helpt u bij het verwoorden van uw WAAROM in een overtuigend verhaal. Een verhaal dat u in woord en beeld wilt delen met uw relaties. Maar ook een verhaal dat gedragen wordt door uw relaties op basis van hun ervaringen met u. Daarnaast helpen wij graag met het consistent en consequent delen van waardevolle informatie waarmee u de loyaliteit van uw relaties versterkt.