Om klanten te winnen en te behouden wordt het consequent bieden van relevante en waardevolle informatie steeds belangrijker. Informatie die uw klant echt helpt. Informatie die aansluit bij de belevingswereld van uw klanten. Informatie die uw klanten willen delen met hun relaties.
Volgens Seth Godin, auteur en marketinggoeroe, worden onze aankoopbeslissingen gemaakt als gevolg van de optelsom van al onze emotionele bagage. Wij nemen onze herinneringen, onze geschiedenis en onze hoop voor de toekomst met ons mee wanneer we aankopen doen. Wie met het juiste verhaal consequent en overtuigend weet aan te haken op deze diepere behoeften, heeft een belangrijk concurrentievoordeel.
Het creëren, publiceren en coördineren van content vraagt constante aandacht, tijd en creativiteit. Centraal Verhaal creëert content die naadloos aansluit bij de interesses van uw relaties en de identiteit van uw bedrijf, soms incidenteel maar bij voorkeur op regelmatige basis. Daarnaast publiceren en delen we desgewenst uw content via online en offline media. Wij verzorgen onder andere webcontent (webteksten, blogs, nieuwsberichten etc.), social media content, columns, artikelen, nieuwsbrieven, magazines en boeken.